Re: SB Live! 5.1 - co tak tanio...

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 22:14:14 MET

Sat, 22 Jan 2005 21:46:22 +0100, na pl.comp.pecet, Kubaz napisał(a):

> Chce kupic sobie dobra karte dzwiekowa (no, powiedzmy w miare ok bo zaraz
> sie wypowiedza tacy co jak nie wydam 300 zl to nie bedzie dobrej karty),
> patrze na allegro celem kupienia jakiejs SB Live! a tutaj za cene 50 zl moge
> spokojnie kupic uzywana 5.1... troche mnie to dziwie

Allegro jest tak zbudowane ze wzglednie niezle dzialaja prawa rynku, wiec
jesli czegos jest tam duzo to jest tanie.
Kart jest duzo zapewne min. dlatego ze ostatnio plyty glowne calkiem niezly
dzwiek czasem maja, wiec ludzie sprzedaja co lezy i sie kurzy w domu.

A ze 50zl? Bo i Audigy mamy teraz i duzo tego na allegro jest i wlasciwie
jedyne co Ci pozostaje to znalezc godnego uwagi sprzedawce i dokonac zakupu
:)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl