Abit NF7-S i problem z d¼wiêkiem

Autor: mikeyy <no_way_at_hose.mi>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 18:46:20 MET

Witam

Mam p³ytê Abit NF7-S. Na sterownikach nVidii do d¼wiêku nie dzia³a mi ani
line-in ani mikrofon (a ¿e u¿ywam karty TV i Skype'a to raczej jest to dla
mnie niedopuszczalne). Dopiero zaczynaj± dzia³aæ na sterownikach realteka
alc650. Wcze¶niej mi to specjalnie nie przeszkadza³o, u¿ywa³em realteka, ale
teraz zaistnia³a potrzeba regulacji g³o¶no¶ci ka¿dego z g³o¶ników (5.1) na
co mi sterowniki realteka niesetety nie pozwalaj± (a je¶li pozwalaj± to ja
nie wiem gdzie). Mam najnowsze sterowniki nVidii, Win2k Pro ze wszystkimi
³atami, zaktualizowany BIOS...

Bêdê wdziêczny za pomoc.

m.