kamera - co, gdzie i jak???

Autor: Krzysztof <tylko_krzychg_bez_spamu_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 17:36:01 MET

Mam taki problem - chcialbym do laptopa podlaczyc sobie jakas kamere,
ktora moglbym zagladac w niedostepne miejsca - chodzi o wziernikownie rur
na statku. Nie wiem jaka kamere do tego uzyc - najlepiej jakas mala, no i
nie wiem jak to podlaczyc... Wysiegnik ma okolo 20m dlugosci i zalezaloby
mi na takiej kamerze, ktora bez wiekszego problemu bedzie dzialac wlasnie
z laptopem przy takiej dlugosci kabla.
Czy ktos ma moze jakis pomysl, koncepcje???

Z gory dziekuje za jakiekolwiek podpowiedzi
S.