Re: Barton 2600 - Sempron 2600

Autor: Jerzy Wawrzyniak <Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl_i_to_tez>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 17:39:48 MET

Użytkownik "xyz" <kgeorge@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:csquhc$dqc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Na płycie MSI KT4 Ultra (M-6590 z biosem ver. 1.4) pracował
> procesor ATHLON XP Barton 2600+/333 MHz.
> Niestety uległ uszkodzeniu i w ramach gwarancji sprzedawca
> proponuje mi procesor AMD Sempron 2600+.
>
> Czy AMD Sempron 2600+ będzie poprawnie pracował na tej płycie
> ?Dokumentacja
> płyty nic nie mówi o możliwości współpracy z Sempronem 2600+, co jest
> rzeczą
> zrozumiałą, gdyż procesor ten pojawił się na polskim rynku nie tak dawno.
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma jakieś doświadczenia w tym temacie.

Jeśli Ci proponuje Semprona o tej samej częstotliwości (wg oznaczeń AMD) to
Cię naciąga. Semprony mają przecież tylko 256 kB cache drugiego poziomu.
Przemyśl sprawę wycofania się z umowy kupna sprzedaży lub dopłać różnicę do
silniejszego, ale raczej Bartona. Zauważ, że w cennikach innych sklepów
komputerowych Sempron 2800 na ogół jest tańszy od Bartona 2500.

--
Jerzy Wawrzyniak
Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak@klub.chip.pl_i_to_tez