Re: Zabilem juz dwa Liteony 1653s

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 15:21:16 MET

"[B7] Yarii" <yarii@wp.pl> Odpowiedz na
news:csqscp$691$1@atlantis.news.tpi.pl:

> axial napisał(a):
> [ciap]

> kto Ci tnie taśmy IDE pod wymiar, skoro większość producentów MB daje
> taśmy za free?

Na tej samej tasmie dwa dni wczesniej działał napęd DVD. Bez żadnych
problemów chodził w ATA33.

> wiadomo że jak się wkręci 10cm *śrubkę* to na bank coś strzeli i popęka
> lub/i zostanie zmiażdzone, no ale z nagrywarką są odpowiedniej wielkości
> śrubki w komplecie

Uzyłem jednej, krótkiej śróbki.

> lepiej mieć dobrze zrobioną instalację elektryczną i uziemione elementy
> i mieć tak mały pokój żeby dotykać za każdym razem czymś ściany ;)

Zepsuło się, gdy napęd był już wewnątrz obudowy. A wtedy nikt go nie dotykał.

> ja bym dołożył do tego jeszcze czynnik ludzki,

Możesz rozwinąć? Znam się trochę na rzeczy i nie sądzę bym coś mógł skopać...
A teoretycznie, to co mogłem zmajstrować?
Dadam jeszcze że od wczoraj 3 napęd działa dobrze... Narazie...

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.