Re: Problem sprzętowo - programowy...

Autor: MK <_at____http://tiny.pl/p8___>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 14:55:10 MET

> Sprawa wygląda tak: miałem w komputerze jeden dysk (PRI master), na którym
> postawiony jest system. Dokupiłem niedawno drugi dysk, większy, podpiąłem
> na tą samą taśmę jako slave, oraz przygotowałem sobie pod windowsem
> partycje pod instalację nowego systemu (akurat wtedy mi się tego robić nie
> chciało). W końcu jednak stwierdziłem, że trzeba zainstalować system na
> nowym hdd (oczywiście na uprzednio przygotowanych partycjach) no i tutaj
> pojawia się problem.
>
> Stary dysk odpięty, nowy ląduje na PRI master. Instaluje się XP, wszystko
> [...]

Rozumiem, ze po pierwszym resecie komp jest odpalany z HDD
i plyta CD jest wyciagnieta z CD-ROMu?
Jesli tak jest i komp z hdd nie chce sie uruchomic, to znaczy, ze trzeba
ustawic
partycje aktywna na hdd 160GB. Najprosciej bedzie Ci skasowac wszystkie
partycje z nowego dysku i na takim "czystym" zalozyc partycje instalatorem
xp, podczas gdy stary dysk bedzie wypiety.
Poczytaj sobie tez: http://tiny.pl/683

--
Miłosz
email: http://tiny.pl/p8