Problem sprzętowo - programowy...

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 12:47:09 MET

Witam,

Nie wiem, czy to dobra grupa, ale problem jest częściowo sprzętowy,
częściowo programowy... Tak mi się wydaje.

Problem dotyczy instalacji Windowsa XP, ale...

Sprawa wygląda tak: miałem w komputerze jeden dysk (PRI master), na którym
postawiony jest system. Dokupiłem niedawno drugi dysk, większy, podpiąłem
na tą samą taśmę jako slave, oraz przygotowałem sobie pod windowsem
partycje pod instalację nowego systemu (akurat wtedy mi się tego robić nie
chciało). W końcu jednak stwierdziłem, że trzeba zainstalować system na
nowym hdd (oczywiście na uprzednio przygotowanych partycjach) no i tutaj
pojawia się problem.

Stary dysk odpięty, nowy ląduje na PRI master. Instaluje się XP, wszystko
idzie dobrze do pierwszego restartu, po czym zaczyna instalację od nowa,
wykrywając jednak pliki, które sam uprzednio wgrał na hdd (pyta się, czy
wykasować, czy ninstalować).

Domyślam się, że problem tkwi w tym, że nie jest aktywna pierwsza partycja
na tym dysku i dlatego nie chce się z niej uruchomić.

Partycje są 3, wszystkie podstawowe. Próbowałem formatować partycję C,
próbowałem używać polecen fixboot i fixmbr z konsoli odzyskiwania windows,
próbowałem podmieniać plik boot.ini

Na pozostałych dwóch partycjach znajdują się dane, także ponowne ich
zakładanie raczej nie wchodzi w grę (tym bardziej, że nowy dysk to 160, a
stary tylko 40).

pomysły mi się skończyły.... Proszę o pomoc :)

Pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |