Re: Problem sprzętowo - programowy...

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 16:06:29 MET

"MK" <@___http://tiny.pl/p8___> wrote in
news:csr1k8$59l$1@news.dialog.net.pl:

> Rozumiem, ze po pierwszym resecie komp jest odpalany z HDD
> i plyta CD jest wyciagnieta z CD-ROMu?
Hmmm.... a jakie to ma znaczenie w przypadku płyty instalacyjnej?
Próbowałem na różne sposoby niestety...

> Jesli tak jest i komp z hdd nie chce sie uruchomic, to znaczy, ze
> trzeba ustawic
> partycje aktywna na hdd 160GB.
No do takiego samego wniosku doszedłem :)

Najprosciej bedzie Ci skasowac
> wszystkie partycje z nowego dysku i na takim "czystym" zalozyc
> partycje instalatorem xp, podczas gdy stary dysk bedzie wypiety.
Ech.... przecież pisałem wyżej, że mam dane na tym dysku. A to, że tak
byłoby najprościej, to też wiem....

> Poczytaj sobie tez: http://tiny.pl/683

A za linka dzięki, coś tam poczytałem. Pisza, że nie może być więcej, niż
jedna partycja podstawowa... Nie bardzo rozumiem, a spotkałem sie tez ze
zdaniem, że więcej niż jedna podstawowa też może być (a tak właśnie mam u
siebie...)

Jakieś inne sugestie...?

Pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |