Re: Jak zepsuc matryce LCD w laptopie.

Autor: aneta <aneta_at_ll.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 13:34:27 MET

Wezcie sie wszyscy w łeb jeb.....nie macie wiekszych problemow jak to czy
chinczycy beda mieli robote czy nie.Koles ma problem napisal i jesli nie
umiesz jeden z drugim doradzic to po co sie wbijacie w temat.Uczciwi sie
znalezli.Moze komisje sledcza powolacie do zbadania sprawy?A swoja droga kto
ci dal prawo ludzi wyzywac od zlodzieji?Moze trzeba ciebie jednego z drugim
przeswietlic i twoja nieskazitelnosc,prawosc i uczciwosc którą sie
wykazujesz i to po sam grób.
Jak sie nudzi to moze troche ruchu by sie przydalo aby dotlenic "musk".Lecza
mnie takie niekonstruktywne odpowiedzi.Nie ma dla was jakiejs specjalnej
grupy aby sobie ulzyc bo raczej nie wykazujecie sie pomoca.
"Niektórzy najbardziej pomagają, gdy nie przeszkadzają."

Johny Brawo

Aha i zapewne napiszecie do mnie kobieto bo nick to dla was swiętosc.No nie
jestem kobieta tylko zlosliwym kolega kobiety. Jak jej nie przy kompie
(czasem sie zdaza)to sobie wynajduje takich prawych ludzi i odpowiadam na te
ich madre porady.