Re: Jak zepsuc matryce LCD w laptopie.

Autor: Psuj <wizard_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 23:15:00 MET

"Psuj" <wizard@alpha.net.pl> wrote in message
news:1VUHd.4140$2e4.1571@news.chello.at...
> jak zepsuc matryce LCD w laptopie?, bo mi sie moja porysowala i
> poodciskala (plamy sie jakies porobily).

Tak na marginesie , do innych uzytkownikow laptopow: czy zdazylo sie wam
zeby zbyt mocne nacisniecie obudowy wyswietlacza OD TYLU (nie od strony
ekranu) skonczylo sie zostawieniem sladow na matrycy . Bo mi wlasnie tak sie
zdazylo. Wyglada to tak jakby matryca leciutko sie wypchela do przodu i
przez to inaczej odbija swiatlo. Zdaje mi sie ze obudowa w tym laptopie
(Acer 1682) jest troche zbyt delikatna jest i nie chroni zbyt dobrze matrycy
od zewnetrznej strony . Sprzet jest dosc nowy i mi to na nerwy dziala. Skad
do diabla mialem wiedziec ze ta obudowa jest taka ch....a ?! no dobra..
moglem to podejrzewac bo to tylko Acer , a nie IBM po ktorym ponoc mozna
skakac (???).
A co do psucia LCD to rozwazam po prostu taka mozliwosc naprawienia tej
ustreki, ale znajac swoja wrodzona uczciwosc, pewnie tego nie zrobie,
szczegolnie ze te plamki sa ledwo widoczne. Po prostu zastanawiam sie nad
roznymi rozwiazaniami problemu ;-).

Pozdrawiam. A.