Re: Czemu ten dysk parzy?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 22:07:50 MET

Dnia Thu, 20 Jan 2005 19:29:28 +0100, Brovar napisał(a):

> Wiec taaakk... polozylem ten dysk na samym dnie obudowy (mniej wiecej na
> wprost przedniego wentylatora) bez zadnej gabki ani nic, zdjalem bok obudowy
> i puscilem defragmentacje (uwazam ze dobry test dla dysku) no i chociaz po
> wlaczeniu mial 48C (jeszcze ostygnac nie zdazyl) to teraz ma 41C (po jakichs
> 20 minutach) i tak jakos stoi na 41-42C. Zobacze jak to bedzie, a potem
> dorobie z aluminium radiatory (takie jak w linku w moim poprzednim poscie) i
> napisze jak mi wyszlo:). Mam nadzieje ze ktos to jeszcze czyta:)

40 stopni to jest juz temp. do przyjęcia - ja mam aktywne chłodzenie -
jeden wentylator 80 mm puszczony na 5V chłodzi naraz dwie Barracudy i jest
całkowicie bezgłośny, a dyski mają max 35 st.

--
AthloN XP 2400+ (2.0@2.4), Asus A7N8X-E Deluxe, 512 MB RAM, HDD 160 GB
DVD-Recorder NEC ND-3500A 16x, Radeon 9550 250/400@420/480,