Re: intel & intel temp alert

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.WYWAL-TO.net.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 20:37:01 MET

On Thu, 20 Jan 2005 18:22:23 +0100, "VooDoo" <V.o.o.D.o.o@poczta.fm>
wrote:

> sterownikami do plyty byl pogram do monitoringu temp procesora ) - pogramu
> Intel active monitor, wkasuje na temp procka cos kolo 67 stopni i system
> zone 1 i 2 kolo 55 do 58 C .... i czy teraz nie dramatuje ? wszak to mozna
> wyłaczyc... ale nie wiem czy to bedzie bezpieczne posuniencie... w sumie to
> nie wiem do ilu stopni powinien chodzi intel precot... no i co to jest sytem
> zone 1 i 2 ? i na ile mam ustawic ich temp ?

Wywal ten program i po sprawie. Poziom alertów nie był przewidziany
pod Pressott'y które grzeją się dość mocno. Zajrzyj na
support.intel.com i sprawdź, do jakiej temperatury Twój procesor może
bezpiecznie pracować. Zdaj sobie też sprawę z tego, że temperatura
podawana przez czujnik wcale nie musi być super dokładna ;-)
No a w dodatku System Zone'y znajdują się wokół procka przez co dmucha
na nie ciepłe powietrze z radiatora :-P

--
Pozdrawiam
  Bartek