intel & intel temp alert

Autor: VooDoo <V.o.o.D.o.o_at_poczta.fm>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 18:22:23 MET

Witam panowie i panie

Jestem or byłem szczesliwym posiadaczem Intela 2,4 prescot ver D0 nie wiem w
czym lezy problem... naswietle wam moją sytuacje... otoz mam plyte intel 865
cos tam z zintegrowana grafika , i od jakiegos czasu dosyc czesto po 10 min
grania wyskasuje mi alert [ gra sie minimalizuje do paska start ] ( ze
sterownikami do plyty byl pogram do monitoringu temp procesora ) - pogramu
Intel active monitor, wkasuje na temp procka cos kolo 67 stopni i system
zone 1 i 2 kolo 55 do 58 C .... i czy teraz nie dramatuje ? wszak to mozna
wyłaczyc... ale nie wiem czy to bedzie bezpieczne posuniencie... w sumie to
nie wiem do ilu stopni powinien chodzi intel precot... no i co to jest sytem
zone 1 i 2 ? i na ile mam ustawic ich temp ?

słyszałem ze to moze byc porblem karty zaintegrowanej... po 3 min wyjscia z
gier tem wraca do 45 na procku i 38 na zonach ?!?!
za odpowiedz z groy dziekuje
Czarny