Re: Jak zrobić RAID

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 20:06:16 MET

Przecież napisałem.... jest 2 razy większe :)))

> I wierzysz w to co producent podaje, że wszystkie HDD
> będą pracować te 500 000h ?
To średni międzyawaryjny czas pracy wyliczny za pomocą metod
ststystycznych...

> A wystarczy że tylko jeden HDD padnie
> np. po miesiącu, i tracisz *wszystko* !
Mając jeden dysk też mogę stracić wszystko....

Każda rzecz ma się prawo zepsuć.....
Według twojego toku myślenia:
1) Dyski 4-ro głowicowe są 4 razy bardziej zawodne od 1 głowicowych
2) Komputer wyposażony w 512MB RAM jest 2x bardziej zawodny niż z 256MB RAM
3) 2 procesorowe serwery generują więcej błędów niż 1 procesorowy PC
etc, etc...

> A co tu porównywać ?
1 komputer z Codegen-em jest bardziej zawodny niż 100PC z RAID0
:)))))

ax