Re: zapracowany procesor

Autor: Sabinka <sa-re_at_tegoczegos.tuniema.pf.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 17:16:19 MET

On Thu, 20 Jan 2005 17:05:18 +0100, Sabinka
<sa-re@tegoczegos.tuniema.pf.pl> wrote:

>Czy moze to jednak byc problem sprzetowy...
>albo jakitam jeszcze?

Jeszcz cos...

To pewnie w tym wypadku nie ma znaczenia i troche OT, ale kto wie...
mam tzw. stale lacze, jednak to lacze tak wyglada, ze przy pingowaniu
bramki wystepuje srednio 20% albo i wiecej utraconych pakietow (teraz
43%, wczoraj nawet 62% :) ). Uzywajac monitora systemu zauwazylam
kiedys, ze przy pingowaniu, gdy wystepuje "dziura" (znaczy "uplywa
limit czasu zadania"), procesor pracuje na 100%, gdy pingi "ida
ladnie", aktywnosc procesora spada. Sie domyslam, ze gdy inne programy
probuja sie dobijac do internetu gdy go nie ma, moze dziac sie cos
podobnego.
No wiec nie wiem, czy to co sie dzieje moze miec cos wspolnego z
siecia? Kiedys sie zdziwilam, gdy firewall Pandy zakomunikowal mi, ze
kernel chce sie laczyc z siecia. Nie wiem czy mial swoje powody, ale
zabronilam.
Teraz dopiero zauwazylam, ze czy kernelowi zezwole czy zabronie sie
laczyc, na liscie "programow posiacajacych otwarte polaczenie z
siecia" tkwi "skladnik jadra Win32" czyli chyba kernel wlasnie. No i
nie wiem... laczyc to jakos z moim problemem?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)