Re: Problem z płytą? Asus A7N8X-E Deluxe

Autor: MariuszH <marhuz_at_zwm.punkt.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 17:13:33 MET

Ja też mam B2500+ z jakiejś tandetnej serii bo max co mogę wyciągnąć to
10x200. Wszystko powyżej sypie się.
Kiedy miałem go podkręconego ponad "normę" to gry czy filmy się zaczęły
wysypywać. Prime wywalał błędy po chwili. Na 11x200 wogóle stawał przy samym
uruchamianiu i padał.
Jeżeli będziesz reklamował płytę główną, a komp na "prawidłowych"
ustawieniach chodzi dobrze to pewnie tego ci nie uznają ( chyba że masz
znajomych w tym sklepie ). Ale zawsze możesz spróbować :)

Pozdrawiam
MH