Re: zapracowany procesor

Autor: Sabinka <sa-re_at_tegoczegos.tuniema.pf.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 17:05:18 MET

On Thu, 20 Jan 2005 06:41:21 +0100, "BQB"
<adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote:

>Masz poprostu wirusa - prawdopodobnie ssaser o ile się nie mylę.

Ja nie wiem, mi to jednak na wirusa nie wyglada. Sama podejrzewalam
wirusa, bo oprocz tego rozne dziwne rzeczy sie dzieja w komputerze
(zmieniaja sie ustawienia programow i systemu np.) ale skoro Panda z
aktualnymi bazami ani mks onlin niczego nie znalezli, wiec zapytalam
tutaj.

Po tym co napisaliscie, przeskanowalam jeszcze komputer dyskami
startowymi Pandy, ktore znalazly tylko tradycyjnego Netsky, regularnie
pojawiajacego sie w plikach pocztowych. No to jeszcze na wszelki
wypadek pogooglalam o tym Netsky, sciagnelam MksClean.exe, ktory
oprocz niego usuwa tez "Worm.Sasser" i pare innych robali, program ten
znowu nic nie znalazl.

Czy dalej szukac wirusa? Czy moze byc on tak ukryty, ze programy
antywirusowe go nie widza? Czy moze to jednak byc problem sprzetowy...
albo jakitam jeszcze?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)