Re: RAM 512 czy 1 GB ?

Autor: Sir Goodbeer <mamrozy_at_nape.wytnij.to.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 15:20:55 MET

no i wsadzilem nowe pamiatki
teraz jest 2*512 Kingstone 3200 CL3
chodzi na 333 razem z AMD 2500+
przedtem bylo 2*256 Kingmax 3200 CL3
i tak - okazalo sie ze Kingmaxy mialy inne timingi gorsze, a poza tym po
przeleceniu memtestem pokazaly sie bledy i pewnie to przewazalo przy
zacinaniu sie gier.
w PCMark 2004 RAM na Kingmaxach (512) dostal 1730 punktow a na Kingstonach
(1GB) 2260
czyli rewelacji w benchmarku nie ma
ale granie faktycznie jakby stabilniejsze
co prawda po wlozeniu nowych pamieci spadla mi ocena benchmarkowa mojej
karty graficznej - nie wiem z jakiego powodu (Rad 9600 GexCube)
ale ogolnie sie poprawilo.
Fizycznej pamieci wykorzystuje max 800MB wiec reszta lezy odlogiem, ale od
przybytku glowa nie boli :)
Jeszcze raz dzieki za rady
Zdroweczka zycze

Goodbeer