Dual Channel ?

Autor: MojoJojo <osoba_at_microsoft.com>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 19:54:58 MET

Sorki że sie tu wcisne z pytankiem troszke z innej beczki ale pewnie coś
wiecie.
Mam nForce i jak go kupowałem nie byłem przekonany do mechanizmu Dual
Channel, to co czytałem na internecie to możliwość potencjalnych problemów i
perspektywa wzrostu wydajności zestawu o może 10 % - 15%. Więc olałem sprawe
i kupiłem jedna kość Kingmxa 512 Mb- 400 DDR.
Ale teraz pocinam sobie w HL i widze że sie by jednak gigabajcik przydał.
A nForce to swietna zabawka pozwala zrobic z procesorkiem AMD wszystko
prawie, wycisnąłem z atlonka 1.7@2.6 100% stable.

Jakie macie doświadczenia DC czy teraz musze kupic identyczna kość?
Czy jakies dwie specyficzne kości 512 do duala?
I w końcu jak z tymi przyrostami wydajności?