Re: Azeurus a nieroutowalny IP

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 06:52:34 MET

made_myself <made_myselfWYTNIJTO@op.pl> zapodał(a):
> Bosz, albo totalnie sie na tym nie znasz, albo sie czepiasz, bo cos tam
> liznales. Pewnie Twoj pies wabi sie OSI/ISO.

Po to jest między innymi ta grupa, aby takie herezje omawiać; dodatkowo
w przypadku tego tematu - NTG.

> Nierutowalny IP to termin stosowany powszechnie.

tak, jak "cofać się do tyłu"

> Nie, nie znaczy to, ze
> pakiety z takiej sieci nie podlegaja procesowi routingu, tylko to, ze
> nie sa routowane przez publiczne routery.

Dodajmy, że przez poprawnie skonfigurowane... Mogę podać Ci przykłady
routerów, które pięknie przepuszczają ruch, którego nie powinny się tykać.
[...]

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl