Re: Azeurus a nieroutowalny IP

Autor: made_myself <made_myselfWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 22:01:02 MET

> Jejku - jak masz 'nierutowalny IP' to chyba Ci wogóle sieć nie działa?
> Jak stwierdziłeś, że masz właśnie taki IP ?

Bosz, albo totalnie sie na tym nie znasz, albo sie czepiasz, bo cos tam
liznales. Pewnie Twoj pies wabi sie OSI/ISO.

Nierutowalny IP to termin stosowany powszechnie. Nie, nie znaczy to, ze
pakiety z takiej sieci nie podlegaja procesowi routingu, tylko to, ze
nie sa routowane przez publiczne routery.

> ntg - może Ci na pl.comp.networking pomogą, ale też nie sądzę.

Nie sadze, khe khe...
Tak, NTG, ale jak juz postuje, to sprawdz, czy Twoj dostawca nie blokuje czasem
wiekszosci portow i nie zostawia tylko www, poczty etc. Wciaz trafiaja sie tacy
popaprancy. Jezeli nie, to zmien port w Azureusie (Narzedzia -> Konfiguracja ->
Serwer -> Port TCP nasluchu polaczen przychodzacych). A najlepiej to zmolestuj
providera, zeby Ci sforwardowal jeden z wysokich portow i bedzie po sprawie :)

--
Pzdr
made_myself