Re: Azeurus a nieroutowalny IP

Autor: made_myself <made_myselfWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 13:20:43 MET

> Po to jest między innymi ta grupa, aby takie herezje omawiać; dodatkowo
> w przypadku tego tematu - NTG.

Tego nie rozumiem szczerze mowiac :)

> tak, jak "cofać się do tyłu"

Teraz juz wiem, ze sie po prostu czepiasz.
Powinienem byl napisac "Nierutowalny IP to termin stosowany powszechnie i
jest jak najbardziej poprawny". "Cofac sie do tylu" kojarzy mi sie z remiza :)
Popatrz chocby tutaj:
http://www.cisco.com/warp/public/556/nat-cisco.shtml
A przeciez oni wiedza najlepiej :)

> Dodajmy, że przez poprawnie skonfigurowane... Mogę podać Ci przykłady
> routerów, które pięknie przepuszczają ruch, którego nie powinny się tykać.
> [...]

Taa, czesto biora sie za to ludzie, ktorzy zdecydowanie nie powinni.
Znam nawet cale sieci :D

--
Pzdr
made_myself