Re: Samoistne resetowanie

Autor: L&N lab <lunaak.spam.akysz._at_wp.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 02:09:54 MET

> W takiej nie. Nagrywarce to nie przeszkadza.
> Ale odłącz nagrywarkę i potestuj sam dysk.

No niestety to nie sprawa taśmy.
Nie napisałem wcześniej, ale po ponownym włączeniu po resecie pojawia
komunikat, że system odzyskał sprawność po poważnym błędzie.
Wysyłam raport za każdym razej i pojawia się po wysłaniu stronka majkrosoftu
po angielsku że nastąpił device error ale nie są w stanie okreslić co.
Może to sprawa zasilacza? Bo ram siedzi solidnie tak jak ma. Zwarć nie
dostrzegłem na płycie. Jedynie mogłem coś przepalić wtedy jak nastąpiło
spięcie o czym wcześniej pisałem...

pzdr
LN