Re: Samoistne resetowanie

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 15:05:22 MET

Użytkownik "axial" <axial@NS.poczta.onet_kropka_pl> napisał w wiadomości
news:csmoat$aao$1@news.onet.pl...

> Mam odmienne zdanie niż kolega Brovar z postu wyżej....

> Jeżeli HDD masz podłączone kablem 40 żyłowym to właśnie to może być
> przyczyną Twoich kłopotów. Ten rodzaj kabla nie nadaje się
> do szybkich transmisji, a w przypadku błędów często następuje zwis
> a w konsekwencji także restart systemu.

Chyba kolega Axial wie, co znaczy Secondary? Zalozylem ze autor postu ma
napedy podlaczone standardowo, tzn. Dysk na Primary, reszta na Secondary.
Jesli wiec komputer pisze o problemie z drugim kanalem IDE, to pomyslalem ze
to nie problem z kablem do dysku;). Zreszta jak pisalem, sam mam taki
komunikat ale nic sobie z niego nie robie;)

> ax

Pozdrawiam,
Brovar