Re: Re: "Nowoczesny" dysk nie obsługuje win98 !?!?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 02:11:39 MET

Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" <ladzk@waw.pdi.net> napisał w
wiadomości news:41eef4dc.3242692@news.tpi.pl

> Pomoze soft bedacy czescia tegoz systemu... Po prostu w Win98 trzeba
> wymienic pare kawalkow (fdisk, format, scandisk - bo stare nie radza
> sobie z duzymi (ponad 64GB) dyskami. Nawet jak obcym narzedziem
> zalozyc poprawna partycje na takim dysku to przy kolejnym starcie
> systemu stary scandisk uznaje ze jest uszkodzona i ja "naprawia" -
> naprawde skutecznie, juz nic nie daje sie z nia zrobic...
> Wlasciwe kawalki do wymiany sciaga sie od Microsoftu.

Twierdzisz więc, że niespatchowany Windows 98 - bez specjalnych
sterowników zastępujących dostarczany z systemem sterownik kontrolera
dysków - będzie widział napęd > 137 GiB w całości? Twierdzisz też, że są
takie wersje fdisk oraz scandisk, które radzą sobie z adresowaniem
48-bit? Hmmmm...... konkrety poproszę.

/odpowiadając zmień px na pl/