Re: Jaki komputer za 3000zł z monitorem?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 12:25:56 MET

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:csmh8r$guq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie będzie na to miejsca, głośniki mają stać obok monitora, na satelity
> i sub miejsca nie ma.

> Z czym?

> Zginę za głośność boxowego wentylatora.

> Po co mocniejszy procesor, skoro karta jest słabsza? Imho lepiej
> słabszy procesor, a mocniejszą kartę.

> Skąd taka cena? Sprzęt prawdopodobnie będzie kupowany lokalnie, więc
> ceny będą oscylować koło tych z komputronika...

> Nie ma ok. 3200zł. Jest 3000zł, 3100zł to absolutne maksimum, mogę 3000
> przekroczyć nieznacznie tylko i wyłącznie w przypadku absolutnej
> konieczności.

Z zaproponowanej konfiguracji mozesz przeciez ciut zmienic co nieco.
Mniejszy dysk i nie SATA i juz oszczednosc 100zl.
Piszesz dalej ze nie ma miejsca na glosniki - zrezygnuj z nich i kup te
jakies swoje za 50 pare zl i cena spada o kolejne 160 zl. To jujz razem
okolo 260zl mniej niz zapropnowana konfiguracja. Cena moze spasc ponizej
3000 nawet.

--
pzdr
rb