Re: Wybór drukarki (długie)

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 21:34:35 MET

Indywiduum zwane *sli*, w wiadomości
<csmenb$hcj$1@inews.gazeta.pl> wyprodukowało:

> jak czarno-białe to laser, jakość wydruku dużo lepsza niż w plujkach (mimo
> niby niższej rozdzielczości)

No tak, ale kolor musi być. Niektóre dokument muszę drukwoać w kolorze,
więc musiałbym zostawić mojego starego hp 710, a to mi wcale nie na
rękę...

> w firmie mam 3 laserówki hp (1200 i 1300), mają po kilkanaście do około 50
> tys. kopii i jest ok

Ale to już wyższej klasy ...

> do domu kupiłem jakieś 10 dni temu IP 4000, jestem naprawdę zadowolony (choć
> zupełnie inny profil używania niż Twój)

;)

> mam proste założenie - drukuję bez zastanawiania się nad kosztami, kupiłem
> już na zapas jakieś atramenty ActiveJet chyba po 13 zł, więc koszty
> eksploatacji mnie nie wykończą :)

No to w takim razie tekst mnie również nie wyszedłby drogo...
A nie drukuje znowu tak dużo by laser był koniecznością...

> takie dodatkowe info: zdjęcia na papierze foto - super - po wybraniu
> odpowiedniego profilu koloru ciężkie do odróżnienia od tych z labu
> (porównywałem te same fotki)

To dodatkowa zachęta :-))) Jak takie dobre to może częściej bym drukował
;)

> głowica drukująca jest jedna, taka duża, ale oczywiście z różnych dziurek
> pluje różnymi kolorami

Jedna ? Na pewno ? A nie dwie ? Osobna do czarnego i druga do kolorów ?

> co do zasychania - to nie mam żadnego doświadczenia

No tak, kapuję. Jak z głosnością w czasie druku ?

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@pf.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"