Re: Wybór drukarki (długie)

Autor: sli <sli_at_poczta.gazeta.nospam.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 21:04:52 MET

> 1) Głównie tekst, praktycznie czarno-biały, ale zdarzają się
> raz na jakiś czas kolorowe dokumenty, ewentualnie jakieś zdjęcie od
> dzwona.

jak czarno-białe to laser, jakość wydruku dużo lepsza niż w plujkach (mimo
niby niższej rozdzielczości)
w firmie mam 3 laserówki hp (1200 i 1300), mają po kilkanaście do około 50
tys. kopii i jest ok
wcześniej kupowałem tonery, ale ostatnio chłopcy w firmie zaczęli dosypywać
proszek i dalej jest ok

> 2) Dość nieregularne wydruki: mogę drukować po 100 stron dziennie, a
> potem przez miesiąc 0 (zero). Co jak sądzę, powinno mieć wpływ na wybór.
>
> Wybrałem sobie wstępnie 2 atramentówki:
> a) Canon IP 4000 - 590zł
> b) HP DJ 6540 - 515 zł

do domu kupiłem jakieś 10 dni temu IP 4000, jestem naprawdę zadowolony (choć
zupełnie inny profil używania niż Twój)
generalnie założenie drukowania czegokolwiek - www, zdjęcia, jakieś
dokumenty
mam proste założenie - drukuję bez zastanawiania się nad kosztami, kupiłem
już na zapas jakieś atramenty ActiveJet chyba po 13 zł, więc koszty
eksploatacji mnie nie wykończą :)
takie dodatkowe info: zdjęcia na papierze foto - super - po wybraniu
odpowiedniego profilu koloru ciężkie do odróżnienia od tych z labu
(porównywałem te same fotki)

> Generalnie bardzo spodobał mi się ten Canon (wymiary, ładowanie papieru,
> odzielne tusze (5), wygląd), ale jest jeden szkopuł - one mają osobne
> głowice drukujące, prawda ? Czy moim profilu drukowania nie zamorduje
> tej drukarki za szybko ?

głowica drukująca jest jedna, taka duża, ale oczywiście z różnych dziurek
pluje różnymi kolorami
co do zasychania - to nie mam żadnego doświadczenia

pozdr
sli