Re: Superszybki Laptop!!!

Autor: nomysz <a_at_c.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 06:42:25 MET

Xob7 napisał(a):

> ale dla mnie laptop od zawsze byl komputerem do zastosowan glownie
> biznesowych ( praca etc.. ) moze stad ciezko mi uznac cos innego jak peniumM
> ( wiesz.. te 2 godziny pracy na batt nic mi nie daje.. i tak teraz ciezko mi
> sie miescic w 5ciu.. ).

No wlasnie... i Ty reprezentujesz normalnego uzytkownika laptopa, ktory
kupuje go ze wzgledu na jego mobilnosc :) Ja natomiast mam go ze wzgledu
na jego wielkosc (duzy PC zaczynal mi przeszkadzac; kable itd.), a jako
ze studiuje i na dluzsze przerwy wyjezdzam, moge go ze soba zabrac. Ale
siebie nie nazwalbym normalnym uzytkownikiem laptopa :).
A tak z ciekawosci... Pentiumy M mamy stosunkowo od niedawna. Zatem
przed rokiem 2003 nie uznawales czgos takiego jak laptop? ;)

Pozdrawiam