Kieszenie na dyski; firewire i USB2

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 07:10:38 MET

Witam!

        Ze względu poczęści na obniżenie kosztów przy organizacji sieci w
biurze i pewne "mobilności" takiego rozwiązania zastanawiam się nad
zakupem Kieszeni tak zwanego dysku zewnętrznego żeby w nim umieścić
nagrywarkę DVD i drugiej na dysk twardy- do przenoszenia danych między
biurem a domem.

        W biurze stały by sobie trzy komputerki z ktrych maksimum jeden miałby
na stałe DVD/CD czy Combo- natomiast drugi napęd albo jedyny byłby na
USB2/firewire.

        Moje pytanie- czy w przypadku awarii da się z takiego dysku
zewnętrznego zbootować komputer? aby przegrać system czy coś podobnego?

        Chce poprostu aby komputery w biurze były jaknajmniejsze i w miarę
tanie- ale zakładając, że będą zrobione z nowych podzespołów- oczywiście
bedą spięte w sieć.

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,