Re: Superszybki Laptop!!!

Autor: Xob7 <grupawsparcia_at_poczety.wczoraj.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 05:11:13 MET

> Przykladam ucho do laptopa.... slysze szum... zdecydowanie cichszy od PC
> ktory stoi w drugim pokoju... daleko do dziwkow wydobywajacych sie z
> odkurzacza. Dziwne, co nie ? Ehh... jak ja lubie kiedy ktos teoretyzuje.
>
> Pozdrawiam.
>
> ps. ucho przystawialem do della p4 3ghz HT + R9700 + dysk 5400 rpm.

nie teoretyzuje.. mowie ogolnie o lapkach z desktopowymi p4
sa glosne jak na lapki.. oczywiscie nie mozna tego porownac z desktopem lub
odkurzaczem ;)

ale dla mnie laptop od zawsze byl komputerem do zastosowan glownie
biznesowych ( praca etc.. ) moze stad ciezko mi uznac cos innego jak peniumM
( wiesz.. te 2 godziny pracy na batt nic mi nie daje.. i tak teraz ciezko mi
sie miescic w 5ciu.. ).

a wentylator u mnie.. o tak.. wlaczyl sie.. z tego co kojarze w zeszly
poniedzialek dziala kilka minut jak cos wiekszego kompilowalem ... a tak...
cisza ;)
sprzet hp nx5000