Re: narzędzia do podwojenia RAMu

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 23:54:54 MET

aneta wrote:
> siedze i widze że ten Rambooster wypycha wszystko do Swapu, w ten
> sposób zwolniłam Ram z 5% do 85% :) a chodziło mi tak na serio o RAM
> doublera i w sumie nie mogłam nic znaleźć o tym w google po polsku
> więć chyba nikt normalny tego juz nie używa

  Ależ wszystkie tego rodzaju programy to ładnie opakowane "gówienka" - w
najprostszym przypadku to samo można osiągnąć np. w Basicu przez alokację
wystarczająco dużej ilości pamieci i jej wyzerowanie a w nieco bardziej
złożonym trzeba napisać kilkanaście linii programu aby sprawdzić wszystkie
procesy i dla każdego zawołać EmptyWorkingSet() - oczywiście wszystko na
koszt akualnie uruchomionych aplikacji :)

--
marfi