UPS - jaki ?

Autor: JackEK <sdwd_at_pol.esp>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 22:05:53 MET

Z powodu 3 awarii pradu u mnie w bloku w przeciagu 2 miesiecy podjalem meska
decyzje - kupuje UPS ! Jednak qrde sprzet mnie za drogo kosztowal zeby szlak
cos trafil z powodu awarii pradu - niby zasilacz Chiefteca ma jakies tam
zabezpieczenia, ale jednak wole dmuchac na zimne.

Pytanie: mam kompa jak w podpisie. Do UPS-a bedzie podlaczony komp i monitor
(tez taki jak w podpisie), takze musi miec dwa wyjscia. Dobrze zeby UPS mial
mozliwosc monitorowania stanu/pracy. Jaki UPS kupic zeby podtrzymal napiecie
na doslownie 5 - 10 minut ? Dobrze zeby nie kosztowal wiecej jak 400 zl, ale
jak bedzie drozszy to trudno - na bezpieczenstwie kompa za 5 tys PLN nie
bede oszczedzal.

Oprocz tego w domu mam drugiego kompa, wykorzystywany jest przez druga
polowe do pasjansa, worda i takie tam. Jego konfig: Duron 800, Asus A7V,
Radeon 7000, Lite-On 1633S, Sound Blaster 1024. Jaki UPS do tego ?
Wymagania - podtrzymanie na 5 - 10 minut, nie musi miec monitorowania - ot
cos najprostszego i najtanszego, ale wystarczajacego na 5 minut.

PS: Dobrze zeby te dwa UPS-y nie wyniosly mnie wiecej jak 800 zl. Wazniejszy
jest oczywiscie ten moj komp, takze do niego poleccie mi prosze cos bez
kompromisow !

--
[GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3.2@3.6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
[Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]