Re: UPS - jaki ?

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 22:09:52 MET

wto, 18 sty 2005 o 22:05 GMT, JackEK napisał(a):
> PS: Dobrze zeby te dwa UPS-y nie wyniosly mnie wiecej jak 800 zl. Wazniejszy
> jest oczywiscie ten moj komp, takze do niego poleccie mi prosze cos bez
> kompromisow !

Jka poszukasz w wrchiwum posty z przed tygodnia to zobaczysz moje pytanie,
na podobny temat

kupilem w koncu Active Power 600VA, podtrzymuje mi 14minut (podczas
przegladania stron int. i sluchania muzyki), tzn przytrzylame go do sygnalu
niskiego stanu baterii, nie chcialem dopuscic do padu, ale pewnie jeszcz
wytrzymalby conajmniej minutke...

czyli nie tak zle jak na UPS za 170zl, jest mniejszy niz sobie
wyobrazalem..., jak narazie jestem zadowolony...

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][                                           ]
[       Ekg: #3781111            ][       Oppernockity tunes but once.        ]