Laptop - prosba o porade (kupno)

Autor: abstrakcyjny_dobrodziej <abstrakcyjny_dobrodziej_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 20:49:52 MET

Witam.

Mam do wydania ok. 4000-5000 zlotych na nowego laptopa. Nastepujace
wymagania:

- Musi oferowac rozdzielczosc 1280x768 lub wiecej
- Musi maksymalnie dlugo trzymac na akumulatorach
- Duzy wyswietlacz
- Mysz optyczna
- Karta sieciowa, muzyczna
- Procesor nie musi byc mocny, 2 Ghz to maks - zastosowania: prace biurowe,
sluchanie muzyki i czasami ogladanie filmow
- Silna karta graficzna jest zbedna,
- Waga nie ma znaczenia
- Dysk twardy 40-80 GB, Ram - 512 MB (lub 256 jezeli jest mozliwosc
rozbudowy o kolejna kosc)
- Powinien miec zainstalowanego Win Xp wraz z pakietem Office (jak wyglada
sprawa oprogramowania? ile ono kosztuje?)

Na komputerach przenosnych znam sie bardzo zle (i nie boje sie do tego
przyznac :-) ), a czym wiecej szukam informacji po internecie tym mniej
wiem. Szczegolnie, ze jezeli laptop ma duzy wyswietlacz to jednoczesnie ma
szybki procesor i mase ramu i kosztuje 10000 :/ Mozecie mi wskazac
konkretny model lub powiedziec na co mam zwrocic uwage przy kupnie?
Przyznacie, ze nie mam "typowych" wymagan czyli: "szybki, maly, lekki" :)

Aha - i do komputera chcialbym kupic drukarke kolorowa i skaner.

- Drukarka powinna byc mala i tania w eksploatacji. Szybkosc drukowania nie
ma znaczenia (beda drukowane pojedyncze wydruki)
- A skaner ma po prostu dobrze skanowac :)

Czekam na pomoc :) Naprawde juz sie gubie i nawet przegladanie archiwum
grupy niewiele mi pomoglo...

Ps. Jak ktos na grupie ma do sprzedania laptopa spelniajacego moje
wymagania - prosze o kontakt.