Re: Superszybki Laptop!!!

Autor: nomysz <a_at_c.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 19:30:49 MET

GLide napisał(a):

> Z ciekawosci: tak sobie stal i czekal na rozkazy czy zapusciles w tym
> momencie jakiegos 3dsmarka lub cos podobnego?

Markow nie uruchamiam dla zasady. Cisza jest podczas normalnej pracy
(grafika, programowanie, www itp). Temperatura procesora oscyluje w
okolicach 50 stopni. Przy automatycznych ustawieniach praca wiatrakow
jest slyszalna np. przy grach typu NFSU2 (tu temperatura skacze do ok 60
stopni). Ale kontrolujac wiatraki "z palca" wtedy takze nie zmienia sie
ich glosnosc. Tak, ze nie wiem skad ostatnio mania i uznanie w laptopach
tylko procesorow Pentium M (nie mowie, ze nie widze ich zalet). Przeciez
kiedys ich nie bylo i nikt nie narzekal. Kumpel ma laptopa z AMD XP 2600
+ Radeona 9600. Jego praca podobna jest do mojego sprzetu.

Pozdrawiam