Ram i karta sieciowa???

Autor: Tomek <entropias_at_wp.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 19:28:51 MET

Witam! Mam takie pytanie, czy można uszkodzić pamięć ram, wkładając do
gniazda PCI kartę sieciową. Zastanwaima się jak to możliwe. Odłączyłem
zasilanie komputera, zdjąłem obudowe i przystąpiłem do "rutynowego
wkładania" karty sieciowej do slotu PCI. Jakież było moje zdziwienie, gdy po
odpaleniu komputera, nic się nie działo, po odłączeniu karty to samo nic.
Komputer rozpoczął liczenie ramu,
test komponentów i koniec, nic się nie wyświetla, nic nie ma, nie ładuje się
system operacyjny. Czarna otchłań monitora . Sprawdzałem monitor i kartę
graficzną OK wszystko. Moje podejrzenia wzbudziła pamięć ram, ale jak mogło
się coś stać z ramem przy instalowaniu karty sieciowej??? A może to płyta
główna szwankuje? Co o tym sądzicie? Wiatraczek od kompa niby pracuje
normalnie ale jak zajęty jest 1 bank pamięci ram przestaje pracować??? Za
odpowiedzi dziękuję. Acha jeszcze jedno brutalem nie jestem ;-) kartę
wkładałem ostrożnie ale pewnie. POZDRAWIAM. Dziwne to.