Re: Kierownica (MS Sidewinder FF) vs XP - problem chyba systemowy

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 08:40:25 MET

On Fri, 14 Jan 2005 15:31:26 +0100, Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>
wrote:

> sterowniku pedały ustawione są w tryb "separate" (tak naprawdę dla tego
> trybu zainstalowałem dedykowane stery MS w wersji 4, standardowe
> sterowniki XP nie pozwalają tego włączyć), po przełączeniu na "combine"
> (gaz i hamulec na jednej osi) jest OK, ale gra w takim trybie jest
> kiepska. Poradzicie coś?

strzelam: gra obsługuje oś Z (czyli pedał hamulca) jako wejście cyfrowe.
sprawdź, czy nie ma tam gdzieś magicznego słówka digital/analog. ale to
tylko moje przypuszczenia. skoro gaz działa Ci dobrze (a w trybie
normalnym jest na jednej osi z hamulcem - na osi Y), więc po przestawieniu
w tryb Combine hamulec przechodzi na oś Z - jeśli gdzieś jest ustawiona
jako digital, to objawy by się zgadzały.
P.S. faktycznie przy jednej osi dla gazu i hamulca ciężko się gra - ale ja
mam kółko bez możliwości rozdzielenia osi, więc się męcze w ten sposób
niestety :)

--
www.samodobro.vline.net.pl