Re: laptok i jego wiatraki

Autor: Michał Kołodziej <djadajdlajsdl_at_wp.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 08:39:14 MET

> Zastanawiam się dlaczego IBM dołącza łopatologiczną instrukcję rozbierania
> ThinkPad-a.
> Z oznaczeniem piktogramami na spodzie obudowy, które śrubki są od czego
> oraz jak wyglądają poszczególne śrubki.
> Na obudowie nie ma żadnych plomb, stikerów - przynajmniej z zewnątrz.

U mnie wymiana dysku twardego wiąze się z utratą gwarancji (ASUS A2D), więc
raczej nie widzę możliwści grzebania w środku. Jedna rzecz mnie w nim
wkurza, nie ma możliwości regulacji prędkości wiatraka, właściwie jest
automatyczna: głośna (3000obr/m) i odrzutowiec :/ Jest tryb spowalniający
proca z 2800 do 400, ale i tak temperatura skacze 40 -> 45 -> Wichura ->
40 ->45 .... Jak by się dało go zwolnić do 1500 i niech by sobie tak
chodził, to by to było to, ale nie znalazłem tekiego programu :(

Pozdrawiam