Re: Jaki zamiennik do Canon i455 ???

Autor: WG <wgod_at_interia.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 06:04:11 MET

Marc wrote:

> Proszę użytkowników tej drukarki i podobnych modeli
> (i450, i350 itp.) o podzielenie się swoimi uwagami na temat
> alternatywnych tuszy.

Od roku z powodzeniem używam atramentów firmy Dulin - czarne i kolorowe,
pakowane próżniowo, na kartoniku napisali że mają ISO 9001 - na Allegro
niemiecka firma sprzedaje je w zawrotnych cenach 3,99 za czarny i 4,99
za kolorowy :)

Wcześniej używałem Modcona i po dłuższym nie-korzystaniu z drukowania w
kolorze miałem problem z głowicą - udało się draństwo wyczyścić, teraz
przynajmniej raz w tygodniu staram sie wydrukować coś w kolorze co przy
cenie tuszu nie bije po kieszeni nic a nic :)

Pozdrawiam W>