Jaki zamiennik do Canon i455 ???

Autor: Marc <marek.sha!_at_gazeta.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 01:08:14 MET

Proszę, polećcie coś sensownego z zamienników do Canona i455. Niedawno
go kupilem i nie chcialbym sobie na wejściu głowicy uszkodzić.

Tak, tak - wiem, że najlepiej to stosować oryginaly (przynajmniej na
gwarancji) ale jednak wolałbym coś tańszego a dobrego. Nie muszą to być
te najtańsze tusze, ważne aby dawaly dobrą jakość i nie powodowały
uszkodzeń głowicy. Proszę użytkowników tej drukarki i podobnych modeli
(i450, i350 itp.) o podzielenie się swoimi uwagami na temat
alternatywnych tuszy.

Widze na rynku rozne firmy typu ActiveJet, InkTec, InkJet czy Fullmark
oraz sporo innych na Allegro, ale jak juz cos na ich temat w necie
znalezc to kiepsko, wiec licze ze mi pomozecie w wyborze.

Dzieki!
Pozdr. Marc