Re: Proszę o opinie o płycie głównej

Autor: sławek <ratnaj_at_konto.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 01:13:49 MET

Użytkownik "Inny" <757583@wp.pl> napisał w wiadomości
news:csh2jt$3ht$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Proszę o opinie o płycie głównej Soltek 75FRN2-L, zaznaczam, że chodzi o
> wersję L. Jak się sprawuje? Jakieś uwagi? Co dają do tej płytki? (chodzi
> soft)

http://www.oc-serwis.pl/?page=reviews&id=95
Masz tu linka, a co do plyty to Soltek wprowadzil niezle zamieszanie. Plyta
wystepuje w kolorze zoltym, ale nie zdziw sie jak zobaczysz fioletowa i
trzech znanych mi wersjach: rev.D,E3 i E4. Pierwsza miala obsluge magistrali
333MHz przynajmniej oficjalnie, co nie jest wcale takie oczywiste i wiatrak
na chipsecie no i podobno gorsze kondensatory o czm sam sie
przekonalem.Chipset nForce2 Ultra 400, a niektorzy sprzedawcy pisza ze
nForce2 S lub SPP, a ja za diabla nie wiem co to znaczy i MCP (bez fire wire
i sound storma). Plyta super do OC i dobrymi mozliwosciami, stabilna lecz
nie chciala chodzic na jednostronnych pamieciach no name.Poza tym mozna
uznac ja za udana.
Pzdr