Re: Problem z partcją przy kopiowaniu dużych plików

Autor: Łukasz Góralczyk <lukasz_at_goraNOSPAMlczyk.com>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 15:37:34 MET

Norbert Czulewicz wrote:
> Dwa miesiące temu kupiłem sobie nowy dysk Samsunga 160GB (SP1614N). Dysk
> podzieliłem na dwie partycje 'c' i 'd'. Przez pewien okres wszystko było
> OK. Postanowiłem się pobawić nagrywarką DVD i tu zaczął się problem.
[ciach]

1. Sprawdź, czy czasem kontroler IDE nie dzieli przerwań z jakimś innym
urządzeniem.
2. Mógłbyś wyłączyć DMA dla dysku, ale ta wskazówka niewiele by dała.
3. Sprawdź pamięci.
4. Przyjżyj się komunikatom z niebieskiego ekranu, nieraz można się z
nich coś niecoś dowiedzieć (w którym momencie nastąpił błąd).

Dysku raczej bym nie winił, coś nie tak z konfiguracją.

--
Łukasz Góralczyk
http://lukasz.goralczyk.com