Re: opóźnienie dźwięku

Autor: Booster <buster_at_aster.pl_nospam>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 15:40:05 MET

pit napisał(a):
> witam.
> przepraszam, że piszę tutaj o moim problemie, ale na p.c.multimedia od
> wczoraj nikt nie puścił żadnego posta, a innej grupy nie znam.
>
> w jaki sposób można w pliku .mpg zsynchronizować głos z obrazem. dźwięk
> jest opóźniony o ok. 1 sek. z innymi plikami nie mam problemu tylko z
> jednym.
>
> pozdrawiam

Możesz spróbować przy pomocy virtual dub, wcześniej zrzuć dzwiek do mp3
albo wave, pozniej pozostanie ci tylko wyciecie z audio dowolnym wave
editorem [np w nero, albo tym co daja do soundblastera] tej milczacej
sekundy.
Pewnie da sie prościej, ale na razie tylko to mi do glowy przychodzi.

Do zrzutu dzwieku mozesz uzyc RAD Video Tools albo przez winampa do wave'a

wszystko znajdziesz wklepujac w google, wiec adresow nie podaje :)

--
Pozdrawiam
-Booster