monitor LG szykuje sie do awarii

Autor: Marek Turski <marasek_at_usunto.qwe.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 01:45:01 MET

Witam,

Mam sobie LG T710PH. Dosc dawno juz temu pisalem, ze mi od nowosci piszczy,
ktos radzil zmiane odswiezania (nie pomoglo), raczej zadnych konkretnych
odpowiedzi nie bylo poza tym. Teraz monitor ciagle piszczy, nie wiem, czy
tak samo, czy glosniej. We wrzesniu zawiozlem do serwisu, ale powiedzieli,
ze pomiar wykazal zgodnosc z normami LG (nie powiedzieli, ze nie piszczy, bo
to slychac golym uchem ;-)).

Teraz jednak moj monitor nabyl nowy "feature" - po wlaczeniu i pare minut po
wylaczeniu pyka sobie. Googlalem w archiwum grupy, ktos pisal, ze to cewka
wysokiego napiecia ostrzega, ze niedlugo sie spali. Pieknie :/

Poradzcie - co zrobic? Sprzet jest na gwarancji (daja 36 miesiecy, a kupiony
byl w grudniu 2003), ale nie wiem, czy sie serwis nie bedzie czepial, jak
znowu umieszcza mi wpis o bezpodstawnej reklamacji...

Bede wdzieczny za sugestie.

Pozdrawiam,
Marek