Re: Problem ze znikaniem wolnego miejsca na dysku

Autor: Radek K. <radek678_at_wywal_to.wp.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 01:48:54 MET

KaNo wrote:
> Radek K. <radek678@wywal_to.wp.pl> napisał(a):
>

> Usun wszystkie pliki tymczasowe (lacznie z plikami IE)

Regularnie wywalam. Poza tym nie mam wlaczonego ukrywania plikow i po
podliczeniu objetosci zajmowanej przez pliki i foldery brakuje 22GB
przestrzeni dysku. Partycja systemowa 35 GB dane ok. 11GB. Od czasu
piewszego majego posta zniknelo ok 7 GB :(. Problem wystepuje tylko na
partycji syst.

> wyczysc System
> Restore.

Od poczatku wylaczone.

>Problemem jest pewnie "zapuszczony" systemem operacyjnym, a nie same
> dyski.

Calkiem swieza instalka. Jak mialem tylko Barracude IV 40 GB bylo OK, po
kupieniu samsungow zaczely sie problemy. Tzn. zaczely sie tydzien temu
mniej wiecej.

> Pozdrowienia.

Pozdrawiam.