Re: monitor LG szykuje sie do awarii

Autor: Luc <Luc_at_becznica.org>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 18:29:42 MET

Użytkownik "Marek Turski" <marasek@usunto.qwe.pl> napisał...

> Mam sobie LG T710PH. Dosc dawno juz temu pisalem, ze mi od nowosci
> piszczy,
> ktos radzil zmiane odswiezania (nie pomoglo), [...]

Też miałem ten problem, po kilku tygodniach od zakupu (ponad rok temu)
zadzwoniłem do serwisu LG i poinformowałem o problemie (piszczał
czasami, raz na kilka dni przez kilkanaście-kilkadziesiąt sekund). Pan
z drugiej strony słuchawki poinformował mnie, że mogę oddać do
serwisu, ale jeśli mocno nie przeszkadza, żebym się wstrzymał, bo
powinno przestać... I rzeczywiście, po następnych kilku tygodniach
przestał piszczeć i do dziś "siedzi cicho".

Luc