Re: Nagrywarka DVD a sprzęt

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 22:41:47 MET

Dnia 05-01-16 20:24, Użytkownik Przemolo napisał:
> Mam dość "starodawną" ale wydaje mi się, że wciąż niezłą (przynajmniej jak
> dla moich potrzeb) konfigurację kompa - klasyczny Abit BH6 BX 1.1, Celeron
> 800@1200MHz, 256MB SDRAM (150MHz), Maxtor 40GB 5400obr/min, TEAC W54E
> (32/4/4) i zastanawiam się nad zakupem nagrywarki DVD Liteon 1653S...
> Czy do wykorzystania w pełni oferowanych przez nią prędkości nagrywania
> starczy wspomniany wyżej sprzęt?

Mam podobny sprzęt Acorp 6BX86 tyż na BX + Celeron 950
i tydziń temu przesiadłem się z Teac W58E na LG GSA-4160B
Nie próbowałem nagrywać płytek x16 ani DL
wszystko inne działa.
Na pudełku wymagali minimum PIII700MHz a w dokumentacji PIV ~2GHz
Jak dotąd wszysko dobrze, jak powiedział, na wysokości 40-tego piętra,
facet spadający z wieżowca ;-)

Rafał