Re: obudowy enlight

Autor: bisskup <bisskup_at_o2.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 15:56:20 MET

> jakiś idiota. No i jeszcze jedno pytanko, jakie zasilacze siedzą w
> tych budach? Np w Enlight PA410535 siedzi zasilacz 350W (ale
> parametrów i marki nie znam). Wiem że kiedyś sirtec robił zasiłki dla
> enlighta. Ale teraz?

powiem tak... do sprzetu sprzedawanego przez forme w ktorj pracuje zawsze
dajemy takie obudowy z firmowymu zasilaczami. Jeszcze zadna sie nei
wysypala, zaden zasilacz nei padl a sprzet pracuje w neilatwych warunkach
tzn nikt o niego nie dma nie doglada i czasami wrecz nie szanuje... jak dla
mnie bardzo fajne i przedewszyskim sztywne i trwale budy.

niedlugo sie szykuje do zmiany i napewno tez kupie Enlight'a

bisskup