obudowy enlight

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 12:58:42 MET

Czy obudowy midi ATX marki Enlight są dobre jakościowo (z zasilaczem
do 300zł)? Ma ktoś z was coś takiego. W sumie miałem zamiar kupić
jakiegoś modecoma, ale jeszcze się nieco waham. Byłem na stronie
producenta ... tragedia. Albo nie umiem szukać, albo stronkę robił
jakiś idiota. No i jeszcze jedno pytanko, jakie zasilacze siedzą w
tych budach? Np w Enlight PA410535 siedzi zasilacz 350W (ale
parametrów i marki nie znam). Wiem że kiedyś sirtec robił zasiłki dla
enlighta. Ale teraz?